The Autumn Tag

Het autumn tag

Zodat jullie me nog iets beter kunnen leren kennen, dacht ik misschien is het wel leuk om een tag te doen. Aangezien het herfst is geworden vond ik het wel toepasselijk om the autumn tag te doen.

Wat is er zo leuk aan de herfst?
Van de herfst krijg ik altijd een blij gevoel, wat best raar is want de zomer is dat alweer voorbij. Maar ik de herfst vind ik het altijd gezellig en warm. Je truien mogen de kast weer uit, je mag weer heerlijk koppen thee, chocomel en koffie naar binnen gaan werken en de openhaard mag ook weer aan. Ook vind ik het dragen van laagjes leuk en fijn. Zo kan je weer heerlijk kleding combineren en dat vind ik leuk. De kleuren van herfst zijn gewoon mooi. Het is heerlijk om naar buiten te gaan en foto’s te maken van de omgeving. Vooral hier, met veel weilanden en bomen, is dat zo ontzettend mooi!

Favoriete herfst drankje?
Zeker weten thee! Ik drink dat eigenlijk het hele jaar door, maar ik de herfst net iets meer. Dan vind ik de zoetere ‘zwaardere’ smaken vooral lekker. Ik zal een paar favoriete smaken met jullie delen: caramel vanilla, caramelised pear, herfst storm, rooibos honing en apple pie, Zoals je ziet allemaal zoete, vullende smaken. Maar wel super lekker!

The autumn tag2

Favoriete geur(kaars)?
Ik gebruik nooit geurkaarsen, dus daar kan ik verder niet zoveel over zeggen. Maar een geur die altijd heel lekker vind, vooral in de herfst dus, ik de geur van vers gebakken appeltaart. Wat kan ik genieten van die geur. Ik vind die geur ook echt een typische herfstgeur, lekker warm. Wat ik ook een lekkere geur vind voor de herfst in vanille, ook zo’n heerlijke warme, zwoele geur.

Beste lipstick voor in de herfst?
Ik draag eigenlijk nooit lipstick, af en toe een getinte lippenbalsem, maar daar blijft het ook wel bij. Niet dat ik lipstick niet mooi vind, maar ik draag het gewoon nooit. Maar wat ik in de herfst altijd wel veel draag is lippenbalsem! Mijn lippen worden altijd heel snel droog, vooral in de herfst. Dat kan een goede lippenbalsem natuurlijk niet ontbreken.

The autumn tag1

Go to moisturiser?
Ik gebruik vrij weinig crèmes voor mijn gezicht om echt te moisturisen, want mijn gezicht is nooit heel droog en nooit heel vet. Lekker makkelijk dus. Wel gebruik ik een crème voor acné, omdat ik wel vrij snel puistjes krijg. Maar geen go to moisturiser dus.

Go to oogschaduw kleur?
Voor deze tijd van het jaar vind ik neutrale kleuren erg mooi. De herfst kleuren eigenlijk wel, bruin, groen, brons of goud. Dit maakt je ogen heel erg warm en dat vind ik goed passen bij de tijd van het jaar.

The autumn tag

Favoriete muziek?
De lekkerste, maar dan ook echt de lekkerste afspeellijst voor in de herfst in ‘your favorite coffeehouse’ op spotify. Hij is zo heerlijk kalmerend, warm, gezellig. Als ik deze afspeellijst luister dan denk ik altijd aan op de bank liggen met een lekker dekentje, kopje thee erbij en de openhaard aan. Echt heerlijk! Klik hieronder voor de afspeellijst echt geniet! ♫

Your favorite coffeehouse

Favoriete herfst outfit?
Mijn ultieme herfst outfit is really lazy, maar zo comfy! Een skinny jeans, met een sweater of cardigan en lekkere warme laarsjes. Heel simpel maar het zit zo lekker en is zo lekker warm!

Autumn treat?
Je kan me vrijwel blij maken met alles waar zoetigheid in zit. Dus ik heb niet een bepaalde treat die ik alleen in de herfst lekker vind. Appelflappen, koekjes, taart, snoep, ik eet het het hele jaar door.

the autumn tag3

Favoriete plek?
Dit is voor mij de makkelijkste vraag, THUIS! Ik hou er echt van om thuis te zijn. Gewoon, in je vertrouwde omgeving. Je ouders zijn in de buurt, je huisdieren, je eigen kamertje. Heerlijk!

xoxo Inez!

2 gedachten over “The Autumn Tag”

Plaats een reactie